Jak uczących uczyć historii mówionej? – sprawozdanie z III spotkań warsztatowych polskiego towarzystwa historii mówionej, Łódź 5–6 XI 2011 r.

Autor

  • Marcin Jarząbek Instytut Historii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Polska

DOI:

https://doi.org/10.26774/wrhm.23

Downloads

Download data is not yet available.

Biogram autora

Marcin Jarząbek - Instytut Historii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Polska

Marcin jarząbek (ur. 1984) – doktorant w Zakładzie Antropologii Historycznej Instytutu Historii UJ; przygotowuje pracę doktorską o pamięci zbiorowej weteranów I wojny światowej; współautor Elementarza historii mówionej, w latach 2009–2011 sekretarz zarządu Polskiego Towarzystwa Historii Mówionej.

Pobrania

Opublikowane

2011-10-30

Jak cytować

Jarząbek, M. (2011). Jak uczących uczyć historii mówionej? – sprawozdanie z III spotkań warsztatowych polskiego towarzystwa historii mówionej, Łódź 5–6 XI 2011 r. Wrocławski Rocznik Historii Mówionej, 1, 291–295. https://doi.org/10.26774/wrhm.23

Numer

Dział

Kronika naukowa

Inne teksty tego samego autora